Меморіальний музей-садиба І.С.Козловського
Храм Бориса і Гліба
Національний музей Битва за Київ у 1943 році
Колонада Луна
Меморіальний музей Г.С.Сковороди

Творчі колективи
Творчі колективи
Меморіальний комплекс гетьману України Івану Мазепі та українському козацтву
					
				

Приймальня управління
(044) 286-87-48

Конкурс на заміщення вакантних посад керівників закладів культури

 

 

19 жовтня 2018 року

ТурКластер: формується туристичний бренд Вишгородщини. ТурКластер: формується туристичний бренд Вишгородщини.
Унікальний своєю історичною минувшиною, культурними надбаннями, неповторними краєвидами і різноманітними пізнавально-розважальними родзинками Вишгород і Вишгородський район давно мали б стати відомим туристичним осередком, привабливим не лише для українських мандрівників, а й для інтуристів.

І, хоч потоки екскурсантів до низки об’єктів, зокрема, Вишгородського історико-культурного заповідника, останнім часом помітно зросли, однак тієї популярності, на яку заслуговує регіон, він поки що не здобув. Головна причина – те, що кожен з надавачів туристичних послуг праціював окремішно. А туристи зазвичай звертають увагу на добре продумані туристичні програми, до яких входить і історико-культурна пізнавальна складова, й емоційна розрядка, і власне прийом гостей -- комфортний транспорт, ночівлю, смачне харчування… Аби людина, дізнавшись щось нове, відпочивши і зарядившись позитивом, сказала: неймовірні враження, хочу сюди знову!

ТурКластер: формується туристичний бренд Вишгородщини. ТурКластер: формується туристичний бренд Вишгородщини.

Саме так має стати завдяки нещодавно утвореному туристичному кластеру Вишгородщини, мета якого -- сформувати потужну туристичну дестинацію. 18 жовтня ініціатор створення ТурКластеру Крістіна Коваль зібрала керівників історико-культурних закладів та туристичних структур, представників готельно-ресторанного та рекламного бізнесу, громадських лідерів на робочу зустріч для обговорення концептуальних питань кластерної діяльності. Вони орієнтовно визначили керівний і координаційний склад кластеру, і в процесі спілкування напрацювали низку пропозицій щодо формування туристичного бренду Вишгородського району.

«В основу брендингу варто закласти історичну складову як домінуючу. А її поки що не вистачає. Вишгородський історико-культурний заповідник має площу понад 60 гектарів, але значна частина історичної території зайнята сучасною забудовою, і власники садиб подекуди не погоджуються навіть на археологічні дослідження. Однак там, де це можливо, потрібно облаштувати такі осередки, які б відображали славетне минуле Вишгорода. Можливо, таким став би стилізований майданчик, створений за прикладом парку «Київська Русь» у пердмісті Києва, де можна було б проводити квести, реконструкції тощо. Тут має з’явитися більше арт-об’єктів з історичним підгрунтям. А ще доцільно облаштувати місто майстрів, адже Вишгород здавна був відомий ремеслами – гончарним, ливарним, склоробним тощо. У Вишгороді багато креативних людей, неймовірний ландшафт, цікаві локації. Потрібне об’єднання. І наполеглива системна постійна робота -- не лише щодо внесення пропозицій, а й щодо активного їх втілення», підкреслила майбутній президент туристичного кластеру Вишгородщини, директор Вишгородського історико-культурного заповідника, кандидат історичних наук Влада Литовченко.
«Немало туристів цікавляться патріотичними екскурсіями, є гіди, які фахово їх проводять, і це теж варто врахувати. Людей цікавлять місця з легендами. Непересічних об ’єктів на Вишгородщині багато, то ж варто розробляти багатоденні маршрути», зауважив відомий краєзнавець Геннадій Межигірський.

«Під час планування туристичних програм варто залучати і потенціал сіл району, а там багато унікального: приміром, у Сухолуччі є закинута фабрика з лозоплетіння, а це традиційний для цієї території промисел», розповіли представниці «Центру забезпечення державною атрибутикою» Ліана Флорінська та Юлія Савіна.

«Орієнтуючись на збільшення потоку туристів, незайве організувати школу екскурсоводів. Варто зробити акцент на родинний туризм», - запропонував науковий співробітник Вишгородського історико-культурного заповідника Вадим Перегуда.
«Аби об’єднати представників туристичної індустрії, варто провести конференцію, під час якої б усі, хто хоче долучитись до справи, розповіли про свої наміри і очікування», зпропонувала представник порталу "Tophotels" Юлія Сало.

Під час зустрічі прозвучало ще багато конструктивних пропозицій. В результаті складено план на найближчий час.

Заплановано перший тренінг і загальне зібрання представників найбільш зацікавлених структур: готельєрів, рестораторів та туристичних агенств Вишгородского району. А ще -- організація Школи гідів, заняття у фокус-групі для провідних туроператорів і турагентств України, прес-конференція тощо. «Звичайно ж, ми хочемо бути соціально відповідальними, то ж у планах і цей напрямок, для початку – організація круглого столу для представників дитячих будинків сімейного типу», зауважила Крістіна Коваль.

Отже, ТурКластер робить перші кроки. Ініціативність і налаштування на успіх активістів цієї справи переконують – скоро Вишгородщина стане потужним туристичним осередком!